Grąžinimo politika

Skundai ir grąžinimai

Grąžinimai

Vadovaujantis 2014 m. gegužės 30 d. Vartotojų teisių įstatymu (Įstatymų žinynas 2014, poz. 827), Vartotojas turi teisę atsisakyti sutarties nenurodydamas priežasties per 14 dienų nuo siuntos gavimo dienos. Šiam terminui įvykdyti pakanka išsiųsti atsisakymo pareiškimą iki termino pabaigos (pvz., laišką paštu arba el. paštu).
Atsisakymo pareiškimo forma (šablonas) pateikiama priede.
Grąžinimas pagal atsisakymo teisę galimas, jeigu:

  1. Grąžinama prekė yra pilna komplektacija;
  2. Prekė grąžinama nepakitusi, nebent pakeitimai buvo būtini įprasto naudojimo ribose. Tai reiškia, kad Vartotojas privalo elgtis su preke turėdamas omenyje galimą vėlesnį jos grąžinimą;
  3. Grąžinama prekė nebuvo užsakyta Kliento aiškiu pageidavimu.

Jeigu nusprendžiate atsisakyti pirkimo, grąžinamą prekę kartu su atsisakymo pareiškimu prašome siųsti šiuo adresu:
RGB Elektronika Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K.
ul. Długosza 2-6, 51-162 Wrocław, Lenkija
su žyma: „Grąžinimas“

SVARBU:

  • Prekių grąžinimo išlaidos nekompensuojamos. RGB nepriima siuntų su COD (apmokėjimu gavus).
  • Grąžinamos prekės vertė bus grąžinta Vartotojui nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo grąžintos siuntos gavimo. Pinigų grąžinimas vykdomas pagal §9 Taisyklių (Lėšų grąžinimas).
  • Tik gerai supakuotos siuntos užtikrina grąžinimo priėmimą.

Jeigu grąžinimą pateikia Klientas, kuris nėra Vartotojas (toliau – Pirkėjas), RGB grąžins sumokėtą už prekę sumą, sumažintą 20 % nuo kainos, dėl patirtų grąžintos prekės patikrinimo išlaidų. Suma bus grąžinta nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo siuntos gavimo, pagal §9 Taisyklių.


Skundai

Jeigu gauta prekė yra su defektu, Klientas turi teisę pasinaudoti prekės garantijoje numatytomis teisėmis.
Vartotojas taip pat gali pateikti skundą Parduotuvėje pagal įstatyminę garantiją. Nustačius defektą, Vartotojas turi teisę pateikti skundą per 2 (dvejus) metus nuo pristatymo dienos ir 1 metus nuo defekto nustatymo dienos.

Pavyzdinė sutarties atsisakymo forma

Tokiais atvejais defektuota prekė turėtų būti siunčiama adresu:
RGB Elektronika Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K.
ul. Długosza 2-6, 51-162 Wrocław, Lenkija
su žyma: „Skundas“


Atitikties garantija

Pardavėjas atsako Klientui, jeigu parduotos prekės turi fizinį arba teisinį trūkumą:
a. Fizinis trūkumas – neatitiktis pardavimo sutarčiai, ypač jeigu prekė:

  • neturi savybių, kurias tokio tipo prekės turėtų turėti atsižvelgiant į paskirtį,
  • neturi savybių, kurias Pardavėjas buvo pažadėjęs Klientui,
  • buvo pristatyta nepilnos komplektacijos.

b. Teisinis trūkumas – neatitiktis pardavimo sutarčiai, ypač jeigu:

  • prekė priklauso trečiajam asmeniui,
  • prekė yra apsunkinta trečiojo asmens teisėmis,
  • naudojimo ar disponavimo apribojimai kyla iš kompetentingos institucijos sprendimo.

Prekė, kurios trūkumas ar pažeidimas buvo žinomas Klientui ir jis tai priėmė pirkdamas, nelaikomas fiziniu trūkumu.
Jeigu nustatoma neatitiktis, Klientas turi teisę pateikti skundą Parduotuvėje – asmeniškai, telefonu, registruotu paštu arba el. paštu: biuro@sklep.rgbelektronika.pl arba info@rgbelektronika.lt.
Ši teisė galioja 2 metus nuo prekės pristatymo dienos.
Prekes galima grąžinti įprastu pašto siuntimu adresu:
RGB Elektronika Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K.
ul. Długosza 2-6, 2 pastatas, 51-162 Wrocław, Lenkija.


Skundo tvarkymui būtina pateikti:

  • defektuotą prekę,
  • pirkimo įrodymą (kvitas, sąskaita arba apmokėjimo patvirtinimas),
  • Kliento vardą, pavardę, el. pašto adresą (naudotą užsakymo metu),
  • prekės identifikaciją,
  • defekto aprašymą ir Kliento pageidavimą (remontas, pakeitimas, kainos sumažinimas ar atsisakymas nuo sutarties).

Rašytiniams skundams būtina pridėti pašto adresą. Jeigu trūksta duomenų, Pardavėjas gali paprašyti juos papildyti.


Skundo metu Klientas gali reikalauti:

a. Prekės remonto;
b. Prekės pakeitimo į be defektų;
c. Kainos sumažinimo;
d. Sutarties atsisakymo – jeigu defektas esminis.
Klientas turi pranešti apie skundą per 1 metus nuo defekto nustatymo dienos. Skundo laikotarpis negali pasibaigti anksčiau negu po 2 metų nuo pristatymo.
Pardavėjas atsakys į skundą per 14 darbo dienų ir informuos apie tolesnę procedūrą.
Pardavėjas neatsako už defektus, atsiradusius dėl neteisingo montavimo ar paleidimo, jei tai neatlikta Pardavėjo arba atlikta Kliento priešingai gautoms instrukcijoms.
Jeigu skundas priimtas, Pardavėjas kompensuos Klientui grąžinimo išlaidas ir padengs siuntimo atgal išlaidas. Pinigų grąžinimas vykdomas pagal §9 Taisyklių.


Garantija

Kai kurioms prekėms taikoma garantija. Garantijos pagrindu produktas bus suremontuotas pagal RGB Elektronika Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. nustatytas sąlygas.
Garantijos sąlygos skelbiamos adresu:
https://rgbelektronika.lt/lit-terms.html


SVARBU:

  • Klientas turi teisę patikrinti siuntą kurjerio akivaizdoje.
  • Jei matomas pažeidimas, turi būti surašytas pažeidimo protokolas kartu su kurjeriu ar pašto darbuotoju.
  • Paslėptų pažeidimų atveju Klientas gali pranešti siuntų tarnybai arba Pardavėjui per 7 dienas.
  • Pažeidimo protokolo pridėjimas prie skundo palengvins jo nagrinėjimą.
pixel